måndag 30 mars 2009

Friends are the bacon bits in the salad bowl of life



A real friend is one who walks in when the rest of the world walks out.
Walter Winchell


It is not what you give your friend, but what you are willing to give him that determines the quality of friendship.
Mary Dixon Thayer


A true friend is someone who is there for you when he'd rather be anywhere else.
Len Wein

Friends are those rare people who ask how you are and then wait to hear the answer.
Okänd


Friendship doubles your joys, and divides your sorrows.
Okänd


Jag tror att man ibland måste stanna upp för en sekund, och se sig omkring. Titta på vad man verkligen har. För om det glöms bort, så kan man helt plötsligt stå där, utan någonting alls. För en stig som aldrig används, växer snabbt igen. Och när ogräset växt sig tätt, så tar det tid att rensa stigen.

Mina fina fina vänner. Jag vill ge er världens största kram, och skicka små pussar inslagna i fina paket till er på posten. Jag vill hälla era skratt i små glasflaskor och spara dem så jag kan hälla upp dem i små blommiga koppar när jag saknar er. Jag vill blanda alla era dofter i en färgglad skål och sen baka en ljuvlig kaka av dem. Ni är så bra, och jag älskar er så svindlande mycket.

Tack för att ni är. Bara är er själva.



1 kommentar:

  1. Åh Emma jag älskar dig! Jag gör verkligen det, du är så himla bra! Snart är det lov och det ska bli det bästa nånsin, längtar som en stucken gris. (haha såg säger man inte men jag gör det nu iaf) PUSSSSSSSSSSSSS <3

    SvaraRadera