söndag 8 mars 2009

busiga tjejer

Bounce var helt obeskrivligt bra! Ida och jag var helt lyriska när vi tog tunnelbanan hem igen. För att få en bra utförlig beskrivning om hur allt gick till och såg ut, så kan ni kolla in på Lisens blogg, här: http://lisensvensson.blogg.se/2009/march/bounce-1.html. Eftersom man inte fick ta några bilder eller något, vilket var synd. Dock tog Ida och jag lite smygkort och lite smygfilmer, innan vi fick skäll av de som jobbade där, hihi.
smygfoton på bounce


Helgen har varit otroligt bra. Jag har sovit, sovit och sovit. Jag har däckat klockan tio i soffan varje kväll, badat badkar och läst böcker, filosoferat kring livets mening med farmor och gått promenader. Såna här helger skulle behövas oftare. Jag har också insett att jag umgås alldeles för sällan med min fina ida, och speciellt med min älskade farmor. Hon är så bra på alla sätt och vis, och jag borde skrapa ihop mina pengar mycket oftare och besöka hennes lilla tvåa i abrahamsberg.



bäverduon <3


Jag insåg också när jag packade upp min väska efter helgen, att jag fått med mig en liten souvenir hem. Nicke, min farmors dvärgdpudelvalp hade roat sig med att lägga ner sitt snuskiga, halvtuggade ben i min väska. en härlig present, tack Nicke!

hejhej Nicke



Nu fick jag precis upp massa seriösa tankar i huvudet som inspirerar mig till härliga, djupa blogginlägg. Jag tror det är dags för ett sådant snart. Men ikväll är det för sent, och jag ska göra det jag ägnat hela min helg åt, det bästa jag vet, sova.

Godnatt





Här kommer dock en av våra dåliga smygfilmer
på bounce:



2 kommentarer:

  1. haha! det var så sjukt gryrmt ju! Världens upplevelse man kunde ju inte ana att det skulle vara så häftigt! såg föresten aldrig dig=)!

    SvaraRadera
  2. HAHAja älska dig fin du!
    jag villl umgås mer med dingdi prutt!<33333

    SvaraRadera