söndag 22 mars 2009

det smakar bittert

ett jävla rävspel rent ut sagt. och jag hatar dig för det. och jag hatar vad du säger och vad du gör. och jag hatar ditt sätt att vara. fan vad jag hatar dig. och jag hatar att du hör av dig, att vi ens träffas. jag hatar sättet du tar för dig i mitt hem, tar för dig av min familj. jag hatar att du ens tar i mig. jag hatar ditt sätt att alltid tro att du har rätt, att alltid tro att du är så fruktansvärt bra på allt. att kunna tro på sig själv är bra, men att ha ett ego i din storlek är rena motsatsen. jag hatar sättet du går på. jag hatar ditt sätt att skratta, ditt sätt att prata. ditt sätt att vara. fan vad jag bara önskar att du aldrig hade varit mer än en lusskit i mitt liv. fan vad jag hatar dig just nu. men det allra värsta är, att du sårar mig så förbannat, och jag kommer inte tåla att vara med dig. men alla andra tycker om dig. alla mina vänner, är dina vänner. och jag kommer tvingas träffa dig dag ut och dag in, umgås med dig för att alla andra tycker om dig. fast jag hellre skulle skära halsen av mig med en rostig machete bara jag slapp dig och allt som har med dig att göra. fan.

jag hatar dig något förbannat. men fan vad jag hatar mig själv.

1 kommentar:

  1. usch, jag får ont i magen av det du skriver, för jag vill inte att du ska må såhär.
    jag älskar dig och finns här även om jag kanske inte är den första du vill prata. för jag antar att det är och kommer alltid att vara dina vänner men jag finns här. Jag gör verkligen det. även om du aldrig mer snackar med mig om dessa saker så kommer jag ha tålamod att alltid finnas här. Alltid, emma!
    och jag älskar dig precis som tusen andra människor älskar dig. så därför måste du med börja älska dig själv för .... du.. du bara måste det! jag bestämmer det. Ingen ska hata sig själv.

    SvaraRadera