torsdag 19 mars 2009

existens

förlåt.
ska magen gå i bitar när du tittar på mig?
förlåt.
förlåt.
förlåt.

känslor är som meterlånga trådar som trasslar sig in i varandra, huller om buller. mest i magen, där trasslar de som mest. och svider och sticks, och kittlas och smeker. ibland vill jag bara köpa världens största sax och klippa av alla trådar. klippa av dem och slänga ut dem på asfalten. så jag kan hoppa på dem, trampa, gnida fotsulan mot gruset. och sen. bara titta på den grumliga sörjan som ligger utspridd på gatan.

jag undrar hur det skulle kännas?

3 kommentarer:

  1. sen ska jag köpa sytråd och nål å sy fast nya fina trådar:) p.s aa en galen sommar vill jag ha me! puss på re!

    SvaraRadera
  2. ååh så gäräät man kan ha!

    SvaraRadera
  3. du är bra älskling! <3

    SvaraRadera