onsdag 11 maj 2011

I'm drifting through the morning breeze

De senaste dagarna har varit alldeles för fina. Vi har legat med bara ben på gräsmattor, spelat kubb hundra gånger om, druckit rosévin, skrikit oss galna på Alias och bara varit. I helgen var vi i Fiskeboda ett gäng på fadderutbildning inför höstens nollning, det var jätteroligt! Jag tror verkligen att nollningen kommer bli helt awesome. Cissi och jag fixade våra ovvar igår också, så nu ska de bara pimpas :)

Hjalmar och jag har haft någon form av köpstopp nu också, försökt utmana oss själva att inte handla någon mat. Så idag tänkte jag överraska honom lite, för han har haft sin första dag på praktiken, så jag har köpt hem lyxmiddag, sushi blir det. Hoppas han blir glad. Sen när jag inte trodde att dagen kunde bli bättre, så ringde lille papsen och berättade att min aktieutdelning hade kommit! LYCKA! så då köpte jag en påse godis också. för att fira liksom. Nu kommer Hjalmar snart hem, sen ska vi titta på Harry Potter hela kvälla, åh så mysigt!

pussen!







1 kommentar:

  1. Vad mysigt det ser ut. Jag önskar också att jag var din pojkvän så jag fick Sushi till kvällsmat. Har du gjort en ny tatuering på foten? Eller är det fin fot? Fib i alla fall. Längtar efter dig!

    SvaraRadera