onsdag 4 maj 2011

I'll make you a star in my universe

Älskar när man sätter sig på cykeln tidigt en majmorgon och möts av snövindar, vad hände där liksom?
Burr..

Idag har jag tagit blodtryck och puls och vägt mina små tantiluringar, det gick jättebra! det är roligt när man märker hur man själv utvecklas, och att man får uppskattning för det jobb man gör. då blir man så himla motiverad och växer 30 centimeter upp mot taket ur ecco-sandalerna.

Nu ska jag återgå till min hemtenta och det kära återseendet med Eriksson, Watson och Leininger. Sen ska jag baka lite bananmuffins, för det kliar i bakfingrarna. Och så får jag och Hannah finbesök, Maggie kommer idag! så vi ska dricka lite vejn, kanske festa på en och annan liten muffins och prata strunt. fint.



Här kommer en onsdagspuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar