fredag 21 augusti 2009

smile :)

Denna dagen får 4 av 5 toasters och alla tummar upp!


Jag vaknade inte av någon väckarklocka som ringde eller något jobb som var tvunget att åkas till. Otroligt skönt! Linn skulle visserligen upp och gå till skolan, men jag låg så skönt kvar och hade sen hela hennes lägenhet för mig själv hela dagen. Me like! Jag gick runt halvnaken, åt smörgåsar i soffan och låg och bölade framför en mycket sorglig film. (Jag tänker inte nämna vilken, då den egentligen nog är väldigt töntig. Men jag tyckte den var sorglig. Och fin. Himlans fin.)


Och ikväll blev det massa god mat och massa skratt med finfina flickor. Det behövs så otroligt lite för att jag ska bli så där alldeles upprymd och pirrig och glad! Det enda som behövs är härliga vänner och lite tillbehör. Då blir det mesta finemang! Jag målade naglarna också, Bea hade ett superbra rosa nagellack som kommer passa perfekt in i min roll på personalfesten imorgon :) hihi.

Det var skönt att ändå komma hem ganska tidigt, så nu sitter jag här. Har precis ätit lite blåbärspaj som mamma hade lagat av mina blåbär jag plockade igår. Och oj vilken paltkoma jag befinner mig i. Blir nog att krypa ner under täcket och titta på en bra film med lillasyster nu.. Låter som världens bästa idé.


Puss och Knas


3 kommentarer:

  1. Söt du är då..
    Japp klart jag ska..
    kan inte bestämma mig om jag ska till grönan den 4e också.. Men kan nog inte ta ledigt den helgen också.. :(
    ses i kväll snyggo.. pusss

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Jag tycker verkligen om sättet som du beskriver din glädje på i den här raden av inlägg, augusti antar jag!

    SvaraRadera