lördag 15 augusti 2009

blue feathers

åh, jag önskar att jag inte låg här i min säng just nu, nedbäddad och klar för natten. Jag önskar att jag istället befann mig någon helt annanstans i Sverige, med båda fötterna i luften och huvudet på marken. Skrattandes, med massa, massa, massa festivalstämning i hela kroppen. Och jag önskar att jag hade sett Bon Ivers läppar röra sig idag, och jag önskar att jag hade lyssnat till orden han sjöng ut. Men istället, så ligger jag här och spelar farmville på facebook. Och ska upp om några timmar och jobba. Men önska är ju gratis.

Och jag åker ju faktiskt till Stockholm på söndag. Eller, först blir det ett stopp i Väserås hos Hannah i hennes nya lägenhet, finfint.

Jag får helt enkelt nöja mig med Spotify ikväll. Festivallivet får vänta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar