söndag 23 augusti 2009

kom hem till mig vettja!

Jag tänkte att ni skulle få hälsa på hos mig idag. Vi kan dricka kaffe, äta äppelkaka och lyssna på regnet.



hejhej, här är jag, häng med!


här är mitt hus. det är rött och stort och knarrar om nätterna.

här hänger mina kläder och torkar, hejhej torkvindan.


jag har världens godaste äpplen växandes i min trädgård.


pappa håller på att bygga altan på baksidan av huset, hejhej halvfärdiga altan!



här är mitt rum. jag är ingen ordningssam människa. det kanske syns.



hejhej rummet!


här brukar jag sitta och äta, hejhej.



här är våra små kisseungar, hejhej mysisar!


här brukar jag laga mat, baka och allt annat man gör i ett kök.


här brukar jag sitta och mysa och titta på tv. ibland med fötterna på bordet fast man inte får.

här är trappan. vi ska inte titta runt så mycket där uppe, för det är så himlans stökigt överallt.


här brukar jag duscha, borsta tänderna och ja, ni vet... hejhej badrummet!

Nu har ni sett lite av mitt hus i alla fall. Resten får vi ta över en fika till tycker jag. En annan dag. Tack för besöket :) Vi ses snart igen!

1 kommentar: