måndag 4 maj 2009

Houston, we have a problem...

Jag är så otroligt trött på mig själv just idag. just nu. mest hela tiden nu. Jag vill så himla mycket, men det går liksom inte. Jag jagar saker jag vill ha, och när jag sedan får det, blir jag likgiltig inför det. Varför? Varför är jag så jävla bortskämd och otacksam? Jag önskar av hela mitt hjärta att jag bara fortsatte att vilja ha, vilja ha det jag fått. Att jag vill ha det så mycket så det värker i ådrorna och att jag vill ha det ännu mer när jag får det. Att jag alltid vill ha det så.

Men istället är jag tvärtom. Eller är det kanske bara att det är fel? Jag vill ha fel saker, och inte förrän jag har det så inser jag att det är fel?
Jag hatar mig själv för att jag sårar människor. Jag hatar mig själv för att jag har sårat dig. Och dig, och dig och dig. Förlåt alla. Jag menar ingenting illa, jag vet bara inte varför min hjärna och mitt pickande hjärta blir stelfrusna. Förlåt.


Go ahead, make my day.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar