söndag 24 maj 2009

bal och massa annat

Igår vad det studentbalen. Det var det mest fantastiska jag någonsin gjort faktiskt. Alla var så fina, jag ville bara ta med allihopa hem och spara dem. Jonas var världens bästa baldate, han höll mig stadigt på mattan och var allmänt mysig. Vi klarade röda mattan, och överlevde resten av kvällen också. Finemangkväll!bara


Idag har jag bara tagit det helt galet lugnt, legat i sängen och sovit, ätit godis och myst med mina knasiga småsystrar. Jag har också kunnat konstatera en del saker, efter en hel dek tankeverksamhet. Jag har gjort en lista på saker jag inte skulle kunna leva utan, och här kommer min topp fem...


1. Ost

Jag älskar ost. Ost i alla former; parmesan, feta, vanlig hårdost, fikonost, ädelost, mmmm... Jag måste ha ost varje dag för att överleva!


2. Musik och te

Ganska originellt, men väldigt sant.


3. Punschrullar

Det godaste buddha har skapat


4. Parfym

Jag sprutar på mig mest hela tiden varje dag. Dofter är det finaste som finns nästan.


5. Handsprit

Jag använder det minst en eller två gånger om dagen. Gnuggar in i händerna. Ibland har jag det med mig och torkar av ratten och handtag och sånt också. Fast det är en liten fixidé som ingen känner till.



3 kommentarer:

  1. fan va fin han killen är!! sjukt :D

    SvaraRadera
  2. vem är bögen? honom vill man ju inte ligga med, neeej

    SvaraRadera