fredag 16 september 2011

en vecka kvar


Godmorgon kära fredag du är mer än välkommen!

Ska bli fantastiskt skönt att få åka hem till Stockholm och Hjalmars mamma i helgen, äta gratis mat och bli lite ompysslad. Det feta minustecknet är att trots att Hjalmar fyller år på lördag och vi egentligen åker till Stockholm för att träffa hans familj och fira, så måste jag plugga heeeeeela helgen. Surt som rönnbär. Men jag vill verkligen fixa tentan, och dagarna bara springer iväg.

Om exakt en vecka kommer jag sitta här hemma och sista-minuten-plugga inför eftermiddagens tenta, fyfan. Jag hoppas det är en liten bra känsla som gömmer sig i magen då. Nu äter jag lite ägg och lite avocado och taggar för heldag i skolan med akuta buksjukdomar, peppar mig själv.

Nu väntar tandborsten och kängorna! Ska snart cykla iväg till skolan, puss och hej


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar