söndag 20 september 2009

lite smått

Nu börjar jag få lite resfeber tror jag. Idag insåg jag att om en och en halv vecka så åker jag ju! Jag hade nog inte fattat det förrän nu. Jag insåg att det var min allara sista dag på jobbet, kanske allra sista dag någonsin på mcdonalds. Då vart det liksom lite väl nära på nåt sätt tror jag. Sen ringde jag Anna på vägen hem från jobbet, och då vart det verkligen nära! Tjillevippen alltså. Nu längtar jag som bara den! Och allra mest till lördag tror jag, för det kommer bli så sjukt roligt. Vi ska fixa med det mesta inför festen på tisdag. Handla, fixa, och planera. Jippiiii.
Och förlåt, alla små fina grodvarelser. Idag råkade jag och Egon ta livet av tre stycken små fina grodor på vägen hem. Och vi såg femton om inte fler. Och några rävar och katter också. Det är rena rama djungeln här ute på landet alltså.

Nu är det dags för lite Lejonkungen tror jag allt. För imorgon får jag sova hur lääääääänge jag vill! Sen blir det lite stan med Maja och bio med härliga brudar på kvällen. Sen ska fröken fräken sova hos mig också, då ska jag krama henne till kräm. Underbart liv.
Puss och kram jag vill ha en hund som är tam. Eller en groda kanske.

Filifjonk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar