torsdag 23 juli 2009

trött

agnus hedborre. en fin liten filur. ett nattligt samtal med den anusborren kan minst sagt förgylla en kväll ytterligare. nu vet jag att jag är supersämst på att blogga, men mitt internet inne på rummet har blivit helt knasigt, så jag måste sitta ute i vår fina matsal och nörda mig. jag får liksom ingen ro till att skriva särskilt mycket, så jag håller mig än så länge till det hederliga papper och penna. när internet tillåter ska jag delge alla mina fina skrifter! tummis.
ellen är hemkommen, och det är alldeles underbaaaaaart! jag älskar att mysa med henne en massa. så dagarna har varit bra. en ln passar bättre i la suède än i amerikatt. a mon avis. idag har förrsesten jag och sara robbie varit i eksjö och myst lite, det var massa bra. hon är fin som snus. det var en rolig upplevelse med japanska småpojkar och missbildade glassar. sånt är bra.
och imorgoooon, ska jag äntligen få se den nya harry potter biooooN! jippii. först jobbar jag (självklart) sen ska mina filurisar jonathan, anders och anna hämta upp mig så blir det middagsmys och biotajm i lkpg. sånt gillar jag :) men nu måste jag sova, för imorgon är en ny fin dag. och linn har inflyttningsfest på lördag också ja! det ska bli himlans roligt, lönehelg och alkohol med bästa vänner och sen ut på krogen är en lyckad kombination. mwaahskohf. och juste ja, först på fredagen så blir det ju ost&vinmys hos beafisen. också underbart, och så saknar jag ida lite också, min lilla mus. från att göra så himlans mycket, till att knappt ses alls är det klart att det blir ett svart litet hål i magen där ida skulle sitta och fnittra egentligen. så jag hoppas hon kommer med på lördag, det skulle jag behöva.
och maja kommer hem imorgonnaaaatt! goshiboshi vad jag saknat min fina lillasyster. så efter tre veckor på malta kommer hon nog se ut som en liten pepparkaka, och jag är blek som en samefis. men det är smällar man får ta! nu måste jag verkligen sova, hujahujaaa blodpalt.
gynatt!
bilden förresten, talar nog ganska mycket för sig själv. var bara tvungen att få ur mig lite av allt. men som alla vet så hade jag ett så himla fint band på mig under studentveckan, torre hade också ett i sin ägo, ett fint band som kontrade bajsklassen nv. "fan vad svårt!" stod det på. och just i bildens sammanhang passar frasen svindlande bra. och som sagt, en bild säger ju mer än tusen ord.
godnatt igen. fis och slem jag älskar mitt hem.

1 kommentar: