måndag 30 januari 2012

måndag

Alltså, idag har jag haft veckans lediga dag, men ändå inte åstadkommit något särskilt alls. Tvättat, bakat semlor, ätit lunch. Och nu sitter jag här och klockan är snart fyra. Ibland önskar jag att alla dagar var lediga dagar så att jag skulle hinna med allt jag ville och behövde. Men sen om alla dagar var lediga dagar så skulle jag ju inte uppskatta dem... Sen tror jag att imorgon när jag varit på praktiken en dag till, kommer jag bli påmind om hur kul det är och inte önska att ledighet var vardag. Nu ska jag ladda om och bege mig ned mot stan för att försöka luska ut en födelsedagspresent åt finaste Cicci som fyller år imorgon. Ska nämligen dit på måndagshäng ikväll.

Känner mig som en jäst semmelbulle. Så en promenad gör mig nog gott!

pussis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar