torsdag 5 januari 2012

Jag är en otursfågel

Jag har beställt hem en gigantisk oh dyr farmakologibok till våran nuvarande kurs. Jag har väntat som en tok på att den där boken ska komma så att jag kan läsa på ordentligt, i måndags fick jag sms om att boken var skickad. Sen kom den inte på hela tisdagen eller hela onsdagen. Väntan väntan väntan. Idag fick jag äntligen ett till sms om att boken skulle kunna plockas upp på ica, hallelujah tänkte jag! Traskade dit och hämtade ut det. Paketet såg väldigt stort ut jämfört med cissis bok som kom i hennes brevlåda igår.. Då jag öppnar paketet ganska snabbt, ser till min fasa att där ligger inte farmakologiboken som jag ivrigt väntat på, utan en fet och ful bok som det står "SVERIGES LAGAR" på!!!!!! Jag dog precis arg-och-ledsen-döden! TACK SÅ JÄVLA MYCKET ADLIBRIS FÖR ATT NI FIXAR MIG ETT U PÅ TENTAN OCH SKICKAR MIG FEL BOK!!!!!!!!!!!! Jag officiellt hatar er nu.


1 kommentar: