tisdag 2 augusti 2011

As the morning bread goes hard I'm drowning in your eyes

Idag har vi haft finbesök från Stockholm. Hjalmars mamma Anna kom hit över dagen och hälsade på för att se hur vi bor och umgås en smula. Vi gick på stan och åt lunch och tittade på loppisar sen åkte vi hemåt för att kalasa på sockerkakan jag bakade igår. Vi satt ute på terassen och drack kaffe och pratade om allt mellan himmel och gjord några timmar. Det var så fint att hon var här!

Anna hade med sig lite presenter till oss, hon har varit på semester och solat och badat och köpte med sig lite fina saker till mig och Hjalmar hem. Hjalmar fick en fin t-shirt och jag ett par öronhängen. Sen fick vi en liten träask som passade perfekt i vårt badrum.






Nu ska jag försöka vila några timmar innan jag ska bege mig till lilla nattjobbet och ta hand om alla skrynkliga tanter och gubbar hela natten. puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar