måndag 6 juni 2011

Don't you know that I'll be around to guide you, through your weakest moments to leave them behind you.

Nu var det toklängesen fingrarna fick leka lite över tangentbordet som de ville. Jag har så lite tid och så mycket som ska göras. Jag pluggar, umgås med mina nära och kära, äter, tränar, sover och så börjar hela faderullan om igen.

Jag var iallafall hemma i smålandet för inte så länge sen och såg min finaste lillasyster gå på röda mattan i havsblå klänning och glittrande ögon. Hon var finast av alla tyckte jag. Jag umgicks med mina rara vänner och charmtrollet och hade det allmänt bra.

Nu i helgen så var Hjalmars stockholmsvän Alex i Västerås hela helgen. Det var himla mysigt. Vi grillade, spelade TP, jag utklassade pojkarna i kubb, vi skrattade ikapp och rullade köttbullar, vi gick ut och drack stans största glas med rosévin och immiga ölglas på stan. Ja, och massa mer ändå.

Snart snart snart är skolan äntligen över för ett tag! Jag längtar så jag spricker.

puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar