tisdag 7 juni 2011

inneboende stress och ett försök att andas

Har sovit riktigt uruselt inatt. När klockan ringde kändes det som att hela kroppen var en stor tung geléklump som behövde tre års sömn. Det var så varmt, jag och charmtrollet svettades som två små korvar i en stekpanna hela natten.

Känner mig extremt stressad idag, har så mycket som måste göras. Måste städa, diska, tvätta, fixa allt inför de tre kommande studenterna, hemresan, Tunisienresan, tåg till stockholm, tåg till avesta, PENGAR, och framför allt plugga till den där jävla tentan! och såklart vill jag ju hinna krama alla nu de sista dagarna innan vi skiljs åt för ett slag. Men mest av allt, vill jag bara ha en Emma-dag. Umgås med mig själv litegranna, men hur ska den ekvationen gå ihop?

Ne, nu får jag ta tag i diskberget. En sak i taget, Emma. Ett, två, tre och andas.

Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar