söndag 5 februari 2012

söndag

jag har haft en supersuperbra helg! mysig och ganska lugn, förutom idag, haha. Var och träffade hela Hjalmars peruanska släkt för släktfoto, och jag som inte kan ett ord spanska. Mer än "hola", typ. Om det ens räknas. Men det var kul att få träffa alla, jag kände mig välkomnad trots att jag inte kunde kommunicera med alla. Nu känner jag dock att jag börjar bli sjuk, vilket jag inte inte inte har tid med eftersom jag börjar på neonatalavdelningen på tisdag! Så får hem och försöka kurera mig bäst jag kan nu, är helt slut i lilla kroppen. Kanske ska be pojkvännen att pyssla om mig ikväll, göra mig en fruktsallad. Nu rullar tåget iallafall västerut från Stockholm och snart är vi hemma i Västerås igen.

Ps. Har varit överlycklig för att jag har fått ha nagellack hela helgen!! Kletade på superglittrigt när jag var på tjejmiddag hos Cicci i fredags, bäst. Sorgen som uppstår när jag måste ta bort det imorgon :( ds.

2 kommentarer:

  1. Fin design är det du som har skapat`? :)

    Och nu blev jag orolig över tabletterna :O Är dom inte domsamma som de svenska? Och vad för biverkningar???!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nämän tack!! Ja, det är jag som fixat :)
      Alltså, vi fixade i Sverige, men de var massor av biverkningar på så vi mådde inte särskilt bra alls.. slutade efter en ganska kort tid. För egentligen skulle man ju äta typ två veckor innan man kom till malariadrabbat område ända tills två veckor efter. Men var noga med långärmade tröjor och byxor och myggmedel och sov med myggnät om ni är typ i djungeln. Så är det nog lugnt :)

      Radera