onsdag 5 oktober 2011

katetersättning och höstsol

Idag hade vi vår praktiskta examination! Det gick nog bra tror jag, jag och Amanda fick sätta kateter på en gubbe. Skönt att få det överstökat. Sen gick Hjalmar och jag en promenad i eftermiddagssolen, fotade lite och pratade.

Längtar mer än nånsin till att det ska bli fredag!! Vill bara skriva mattetentan och sen bara dricka vin och dansa tills fötterna trillar av med mina underbara vänner. Åh. Längtar. Sen blir det lördag och jag åker hem till min familj. Andas skogsluft och tittar på stjärnorna över sjön. Och ska krama Ida varenda minut innan hon åker, kommer göra så himla himla ont att hon åker just nu. Men hon kommer få det så himla underbart så det får gå an liksom. haha.






1 kommentar:

  1. men va söt du är då! fanken vad mysigt vi ska i eftermiddag! :D

    SvaraRadera