söndag 18 juli 2010

pojkar med raka käkar och idiotisinne

jag som skulle banta. det går alltid åt skogen. men just nu så kändes livet så jävla orättvist och jag var tvungen att trösta mig lite, så jag bakade kolakakor. de var hur goda som helst. så nu mår jag nästan lite illa istället för jag ätit kakor som jag egentligen inte var sugen på. i torsdags var jag i västerås och skrev på kontrakt för min nya lägenhet!! wiihi. det blir en fin liten etta på 28 kvadrat med balkong, där ska jag minsann sitta hela augusti och sippa på fejnt vejn i solnedgången efter en grillad köttabit. finfint. dock känns allt så jävla rövigt idag. hur kommer det sig att alla testosteronfyllda varelser aldrig riktigt är som man hoppas på? alltid är det bara samma jävla skit. jag är trött på att börja hoppas lite fint för att sen falla platt som en pannkaka. baaaah. nu ska jag titta på en töntig kärlekskomedi och gå och lägga mig, fast klockan inte ens är halv åtta. jag hoppas imorgon är en bättre dag.
herå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar