måndag 21 december 2009

somnbrist

sa arg som jag ar just nu, var det riktigt lange sedan jag var...
min somn ar helig for mig, och far jag inte den sa blir det inte sa kul. och just nu sa ar mina morka ringar under ogonen inte bara morka, utan alldeles kolsvarta, och min kropp inte trott utan helt utmattad.

i forrgar flytttade en acklig amerikan in pa vart rum tillsammans med sina tva kompisar. och sedan dess har det fan inte varit en lugn stund pa ruum 3FB pa KhaoSan. Den mannen snarkar sa javla hogt sa jag tror snart att taket flyger av.

Jag har inte sovit ordentligt de senaste tva natterna, eller i princip inte sovit mer an tre timmar sammanlagt. och hade inte den kommande natten varit min sista, hade jag stallt mig upp och skrikit pa honom. kan han inte bara lagga sig pa sidan och sova??????? eller sa ar hans valbyggda kropp som ar skapad av pommes frites och sotsaker helt enkelt for stor for att ha sovandes pa sidan.

jag gjorde ett tappert forsok att forsoka skingra mina tankar, och tog upp min mp3 pa hogsta volym och spelade lite tracy chapman for att forsoka ta det lite lugnt. och sjalvklart sa overrrostar hans snarkningar tracys fina stamma. da smallde det.

klockan halv nio en mandagmorgon gar man inte upp nar man ar pa semester, och annu mindre om man inte sovit pa tva natter. ackelamerikanen som pratar porr borde skaffa sig ett privat rumt dar han far snarka hur mycket han vill. och hade inte den kommande natten varit min sista, hade jag i arlighetens namn satt mig och bajsat i hans snarkande mun.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar