måndag 4 juli 2011

do you believe that there's treasures in the oceans?

NU är jag äntligen hemma med uppackade väskor och rumpan i soffan och fötterna på bordet. Nu ska jag stanna i Västerås i sex veckor och jobba röva av mig. Kommer bli så tråkigt så jag kommer skrumpna ihop till ett litet sorgset russin, men när lönen kommer hoppas jag att jag får känna att det är varit värt det.

Idag har jag städat undan lite och sovit. Mest sovit. Och ätit godis och tittat på slumdog millionaire med Hjalmar efter att han kom hem från jobbet. Nu är han nere i tvättstugan och fixar tvätten, finaste han.

Jag längtar efter att spendera en massa dagar med Anna. Ligga vaken hela natten och bara lyssna på varandra. Andas. Skratta. Jag önskar så mycket att hon bodde här hos mig, vi är som en själ i två kroppar ungefär. Men så fort jag jobbat klart så åker hon och jag iväg till London! Jag längtar!

Har även hittat ett spel jag vill köpa till Hjalmars ps3 så vi (jag) kan spela! L.A. Noire, så nu ska jag tjata på pojken min, hehe.



och så saknar jag det enkla livet på resande fot. varför måste det finnas hyror, jobb och krav?



heido

1 kommentar:

  1. ÅHHHHH! Jag älskar dig så. Jag vill inte heller göra massa tråkiga saker hela tiden. Snart kommer jag upp till dig i Västerås och gör allt det där.

    SvaraRadera